Info- en adviesloket Plein Zwanenberg gaat digitaal!

Wat is het Info- en adviesloket?

Professionals die het info- en adviesloket beheren, zijn professionals die kennis hebben van de situatie in Oss. U kunt uw vragen die te maken hebben met welzijn en gezondheid per mail stellen. Deze vragen kunnen betrekking hebben op uzelf of op een  familielid, kennis of buurtgenoot. De professionals beantwoorden uw vraag per mail of, als u dat wenst, telefonisch. Ook hulpverleners zijn welkom met hun vragen. 

Met wat voor soort vragen kan ik terecht bij het digitale Info- en adviesloket?

Domme vragen bestaan niet. Op iedere vraag probeert de loketmedewerker met u een antwoord te zoeken.

 Voorbeelden van vragen kunnen zijn: 

  • Ik ben niet meer mobiel. Hoe kan ik toch vitaal blijven?

  • Ik val regelmatig. Dit maakt me onzeker. Wat kan ik daar aan doen?

  • Het gedrag van mijn partner verandert. Hoe moet ik hier mee omgaan?

  • Ik voel me soms onzeker bij het opvoeden van mijn kind. Waar kan ik handvaten krijgen?

  • Ik merk dat mijn buurvrouw steeds minder naar buiten gaat en er komt bijna nooit bezoek. Wat kan ik voor haar doen?

  • Ik wil zo lang mogelijk zelfstandig wonen. Van wat voor hulpmiddelen/ voorzieningen kan ik gebruik maken?

  • Ik wil beter voor mezelf zorgen. Kan iemand mij hierbij helpen?

  • Ik voel mij somber en depressief. Met wie kan ik hierover in gesprek?
  • Ik heb weinig contact met anderen en wil dit graag veranderen. Waar kan ik terecht voor hulp?

     

     

    Contact

    U kunt op 24/7 uw vraag mailen. Een medewerker die werkzaam is binnen Plein Zwanenberg, met brede kennis van zorg en welzijn, geeft u antwoord, binnen een paar werkdagen. Het mailadres van het loket is: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.